dünyanın en tatlı adamı

(Source: youtube.com)

kincsopapp:

allthingseurope:

Copenhagen, Denmark ( by Ramblersen)

Love danish people

ahah şu şehirden güzel bir yerde yaşıycam bu sene ya. hep şu fotoğraflara bakıp sonra güzel ankarama bakıp meh diyordum ama şimdi metroyla denize gidebilirim. ulan!!!!!!!!! heyecanlıyım.

burberry:

Yung-Chen

Shot by Ting-Kuei Shao in Taipei

(via organicsoymilk)

source: burberry

yaaay. 

(Source: tiinafey, via engage-with-zorp)

source: tiinafey
source: owlturdcomix

(Source: pugsequalsdrugs, via kincsopapp)

source: pugsequalsdrugs

(Source: surf4ces, via vegritte)

source: surf4ces
source: paris2london

dayumm. vallahi en büyük sır bu kitaplardaki ve de insanlar bulmuş. georgecum bunu nasıl kullanacak acaba? 

unamusedsloth:

Try me.

böyle güzel manzara fotoğrafları filan reblogluyorum.. sonra şöyle bir şeyle karşılaşınca tüm düzen bozuluyor ama o kadar komik ki, yapacak bir şey yok.

(via toocooltobehipster)

source: unamusedsloth
source: adventureoftwo

brokegirl-expensivetaste:

That looks sooo fucking good!

(Source: nenvsky, via gracielaplace)

source: nenvsky

(Source: urbnite, via miragefree)

source: urbnite

intothegreatunknown:

five months | france

Geçen seneye kadar kışın yazı hiç özlemezdim ama cennet vatanımda yaşadığım içinmiş o. Avrupa kışını ucundan görmek bile “aaah deniz güneş” dedirtmişti. Valla yurt odamın soğukluğundan mı, gökyüzünde sırf grilik görmekten mi, alkol/çay içmediğin her an üşümekten mi bilemem ama geçen yaz ilk defa yazı özledim. Ama bu güzel karlı güneşli fotoğrafı görünce şimdi kışı da özledim. Bir de bu aralar Ankara’da havalar soğuğumsu (mevsim normallerine göre). Çok iyi. 

4 mevsimi cennet vatanım. vatanım da vatanım. o kuş benmişim meğerse (altın kafesteki). 

(via ptrparker)